Obchodní podmínky

1. KONTAKT

Slunce v Měsíci

Bc. Marie Rychlíková

IČO 0499 0218


Polní 7

37001 České Budějovice

Telefon: +420 777 039 013

            


Email: shivami@email.cz

            majaryg@gmail.com

facebook Jihočeská škola ájurvédy, Slunce v měsíci

Vyzvednutí objednávek Osobní odběr: 

Nová 3, České Budějovice (vedle polikliniky Sever v objektu kavárny Měsíc ve Dne)

Otevírací doba výdeje zboží:

Po – 9:00 – 17:00

Út – 9:00 – 17:00

St – 9:00 – 18:00

Čt – 10:00 – 17:00

Pá – 10:00 – 17:00

Provozovatel a odpovědná osoba:

Bc. Marie Rychlíková

2. ZPŮSOB PLATBY

Jak je zboží možné uhradit:

dobírkou – v hotovosti při předání objednaného zboží. Částku (peníze), plnou kupní cenu, předáte dopravci-řidiči, ten Vám vydá stvrzenku o zaplacení (faktura-daňový doklad je přibalen v balíku).

 převodem (bankovním převodem na náš účet: 278504692/0300) – platbou převodem se rozumí platba před dodáním zboží (zboží bude odesláno jakmile se platba připíše na bankovní účet) Platba převodem na fakturu je možná pouze pro velkoobchodní zákazníky!

osobní odběr v Č. Budějovicích  na adrese Nová 3, obchod Slunce v Měsíci (dům kavárny Měsíc ve Dne) ale musí se to předem nahlásit v objednávce. Zboží objednané přes e-shop NELZE prozatím platit kartou.

Dodací podmínky

Po potvrzení objednávky vyexpeduje prodávající zboží do 7 pracovních dnů. V případě prodloužení tohoto termínu prodávající informuje kupujícího e-mailem nebo telefonicky s možností zrušení objednávky.

Termíny dodání

V případě, že je objednané zboží na našem skladě, provádíme expedici objednávky v průběhu 1 – 3 pracovních dnů ode dne potvrzení Vaší objednávky. Aktuální skladový stav zboží Vám potvrdíme v každém případě telefonicky, pokud zboží objednáte přímo v našem e-shopu, nebo e-mailem v případě, že zboží jen poptáte prostřednictvím našeho e-mailu.

Expedice zboží, způsob dopravy

Doprava může být řešena buď balíkem České pošty, DPD , PPL, GLS a na výdejní místa společnosti Zásilkovna, nebo přímo naší vlastní dopravou, způsob dopravy si můžete vybrat při tvoření objednávky. Součástí zásilky je prodejní doklad.

Pozor na výdejní místa Zásilkovny lze odesílat pouze balíky do 5 kg.

V případě opakovaného nevyzvednutí balíku odběratelem 2x po sobě jdoucích zásilek, odstupuje automaticky e-shop Slunce v měsíci od každé další smlouvy – objednávky s tímto zákazníkem – odběratelem.

Ceník poštovného vč. balného

Cena zboží: Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Nejsme plátci DPH.

Při nákupu do 1500 Kč vč. DPH je cena dopravy včetně dobírky 149,- Kč, 50 Kč Zásilkovna+15,- dobírka. Při objednávce nad 1500,- Kč vč. DPH je doprava zdarma. Balné neúčtujeme.

4. DODACÍ LHŮTY

Pokud je zboží skladem je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží od 2 do 5 pracovních dnů, v ostatních případech jej obdržíte zpravidla do 10 pracovních dnů. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás o tom informovat. Pokud potřebujete ještě před podáním objednávky vědět přesný termín dodání konkrétního zboží, prosím kontaktujte nás.

5. PŘEVZETÍ ZÁSILKY KUPUJÍCÍM

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce-řidiče se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (výrazně promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, zásadně porušena balící páska). Pokud tomu tak je ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Kontaktujte nás z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud jste převzali neporušený balík, je ve Vašem zájmu bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout. O dalších případných závadách a nedostatcích nás informujte telefonicky nebo písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dokladu o zaplacení.

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Při zjištění závady, kterou bude kupující považovat za reklamaci nejprve kontaktuje kupující prodávajícího telefonicky pro urychlení vyřízení reklamace. Po telefonické dohodě na dalším společném postupu vyplní kupující Reklamační list. Reklamační list si kupující může vytisknout zde popřípadě si jej vyhotoví sám. Reklamační list musí obsahovat: datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady. Reklamační list přiložte spolu s kopií dokladu o zaplacení ke zboží a zboží zašlete na adresu prodávajícího běžným balíkem popřípadě zboží doručte osobně. Prodávající se k reklamaci vyjádří co nejdříve ode dne jejího obdržení.

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

7. ZÁRUKA – REKLAMACE

Záruční doba platí ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Ihned po zjištění jakékoli závady na zboží, kterou chcete reklamovat, nás o tomto neprodleně informujte na naše telefony a e-maily – viz.kontakty. My se k reklamaci vyjádříme co nejdříve, nejpozději do 10ti dnů. Standardní uplatnění reklamace je v místě sídla naší firmy viz. kontakty Pokud nebude telefonicky nebo emailem dohodnuto jinak, tak reklamace uplatňujte na adrese naší firmy viz. kontakty.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

14-ti denní záruka vrácení peněz.

Aby pro vás bylo nakupování v e-shopu opravdu bez rizika, řídíme se OZ, § 1829 odst. 1 a poskytujeme 14-dennízáruku vrácení peněz v případě nespokojenosti s obdrženým zbožím.

Podmínky vrácení peněz:

 zboží musí být naprosto neporušené, neponičené, nepoužité a schopné dalšího prodeje

 k zásilce musí být přiložen daňový doklad, který Vám byl zaslán společně se zbožím

 zboží odeslat běžným balíkem, popř. osobně doručit na adresu provozovatele e-shopu

 v přiloženém dopise uveďte způsob jakým chcete zaslat peníze za vrácené zboží

 zákazník musí doručit zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu

!V případě vracení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU!
!Dobírky nepřebíráme!

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, popřípadě poukázána složenkou (uveďte v průvodním dopise).

Zákonné vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů se NETÝKÁ osob jednajících v rámci obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

9. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY PROVOZOVATELE

Ceny uvedené v internetovém obchodu jsou včetně DPH. Dle dále uvedených podmínek může být cenanavýšena o poplatek za poštovné. Ceny se vztahují k vyobrazeným a popsaným produktům a nezahrnují související dekorace, plnění nebo doplňky. Ceny v internetovém obchodu mohou být měněny bez předchozího upozornění. Závaznou cenou se rozumí cena specifikovaná v automaticky generovaném nebo osobně zaslaném potvrzení objednávky.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

 zboží se již nevyrábí nebo nedodává, popř. je dlouhodobě nedostupné

 změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi na další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

Čtěte pozorně obchodní podmínky – provozovatel si vyhrazuje právo změn popisu a cen nabízeného zboží. Závazná cena je cena uvedená v potvrzení objednávky.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

10. BEZPEČNOST A OCHRANA INFORMACÍ A OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:
a. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví.
b. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné.
c. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.
d. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování.
e. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám.
f. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

Zásady zpracování osobních údajů

1. Zásady zpracování osobních údajů

Těmito zásadami stanovujeme pravidla, kterými se budeme řídit při zpracování osobních údajů, aby byla zajištěna ochrana osobních údajů, právo na soukromí subjektů a nemohlo dojít ke zneužití osobních údajů.

Pravidla zpracování osobních údajů uvedená v těchto zásadách odpovídají povinnostem uloženým Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES – Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jako „GDPR“).

Prostřednictvím těchto zásad také informujeme o skutečnostech a právech, o nichž v souladu s GDPR musíme informovat, čímž zajišťujeme dostatečnou transparentnost a otevřenost při zpracování osobních údajů.

V těchto zásadách jsou stanoveny postupy a principy na jejichž základě osobní údaje zpracováváme a pravidla jak s údaji nakládáme. V případě, že by bylo cokoliv nejasné nebo byste se chtěli na cokoliv týkající se Vašich osobních údajů zeptat, využijte kontaktní údaje uvedené níže.

2. Shromažďování osobních údajů

2.1. Důvody shromažďování osobních údajů

Osobní údaje shromažďujeme a zpracováváme výlučně, pokud je to nezbytné pro:

  1. Plnění smlouvy, kterou jste s námi uzavřeli nebo chcete uzavřít.
  2. Poskytnutí služby, kterou chcete využít.
  3. Plnění požadavků zákona.
  4. Ochranu Vašich životně důležitých zájmů.
  5. Účely našich oprávněných zájmů, pokud v takovém případě nebudou mít přednost Vaše zájmy nebo Vaše základní práva a svobody vyžadující ochranu osobních údajů.

2.2. Zasílání za účelem přímého marketingu

Jedním z oprávněných zájmů může být zpracování Vašich osobních údajů za účelem přímého marketingu – zasílání obchodních sdělení. To znamená, že pokud jste si od nás již koupili nějaké zboží nebo využili námi poskytovanou službu, můžeme Vám občas zaslat nabídku podobných produktů, která by pro Vás mohla být zajímavá. Zasílání těchto obchodních sdělení však můžete kdykoliv zrušit prostřednictvím odkazu obsaženého v zaslaném obchodním sdělení nebo prostřednictvím kontaktního emailu uvedeného níže a poté Vám již nic zasílat nebudeme.

2.3. Souhlas

V ostatních případech můžeme Vaše osobní údaje získávat a zpracovávat pouze s Vaším výslovným a svobodným souhlasem. Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v těchto zásadách. Konkrétní podmínky využití Vašich osobních údajů po udělení souhlasu jsou vždy uvedeny v každém jednotlivém souhlasu.

2.4. Získání osobních údajů

Vaše osobní údaje nezískáváme z veřejně přístupných zdrojů, ale vždy pouze od Vás nebo od třetích osob, které s námi spolupracují a získaly od Vás osobní údaje v souladu se zákonem a mohou nám je předat. Každopádně se vždy při využití Vašich osobních údajů budeme řídit těmito zásadami a zákonem, ať už je získáme jakkoliv.

Vaše osobní údaje si od Vás buď přímo výslovně vyžádáme, nebo je můžeme získat, pokud se registrujete do našich služeb, uzavíráte s námi smlouvu nebo využíváte nějakou službu. Případně nám můžete Vaše osobní údaje poskytnout například vyplněním formulářů na webové stránce nebo komunikací s námi prostřednictvím telefonu, e-mailu, internetové diskuze či jinak. Některé Vaše osobní údaje dále shromažďujeme automaticky s Vaším souhlasem, například použitím cookies, když navštěvujete naše webové stránky.

O konkrétním důvodu zpracování Vašich osobních údajů Vás budeme vždy v každém konkrétním případě informovat. Tato informace je buď uvedena přímo v uzavírané smlouvě, v podmínkách poskytované služby nebo v těchto zásadách. Případně se nás můžete kdykoliv dotázat na důvody zpracování Vašich osobních údajů prostřednictvím kontaktních údajů uvedených níže.

3. Využití Vašich osobních údajů

Vaše osobní údaje používáme primárně k tomu, abychom Vám poskytli naše služby, mohli jsme uzavřít požadovanou smlouvu, plnili uzavřenou smlouvu, plnili zákonné požadavky, upozornili vás na změny v našich službách, abychom naše služby vylepšovali nebo Vám poskytli lepší zákaznickou zkušenost. Tyto informace rovněž můžeme s Vaším souhlasem použít k tomu, abychom Vás informovali o jiných službách a produktech, které my nebo vybrané třetí strany nabízejí, a které by Vás mohly zajímat, případně byste je mohli využít. O případných dalších využitích Vašich osobních údajů Vás budeme vždy informovat.

4. Předávání Vašich osobních údajů dalším osobám

4.1. Předávání osobních údajů

Vaše osobní údaje nesdělíme nikomu mimo případů, které jsou popsány v těchto zásadách.

K Vašim osobních údajů budou mít přístup zaměstnanci naší společnosti, kteří budou pověřeni s těmito osobními údaji pracovat. Všichni zaměstnanci, kteří budou mít k Vašim osobním údajům přístup, jsou písemně zavázání mlčenlivostí, tudíž se o Vašich osobních údajích nesmí nikde šířit. Tito zaměstnanci jsou také odpovědně vybráni, byli seznámení s interními pravidly o ochraně osobních údajů a také řádně proškoleni, aby věděli, jak mají s Vašimi osobními údaji zacházet a za jakých podmínek může dojít ke zpracování Vašich osobních údajů. Tímto se snažíme zajistit co nejlepší ochranu Vašich osobních údajů.

Vaše osobní údaje pak budeme předávat některým třetím osobám, pokud to bude nutné. Tyto osoby se nazývají zpracovatelé. Naše společnost odpovídá za to, že tito zpracovatelé budou poskytovat vhodné záruky ke zpracování Vašich osobních údajů. Všechny zpracovatele si odpovědně vybíráme. Zpracovatelé budou současně smluvně zavázáni, aby plnili povinnosti při ochraně Vašich osobních údajů, díky čemuž bude smluvně zajištěno, že Vaše osobní údaje budou dostatečně chráněny a minimalizovalo se nebezpečí jejich zneužití.

4.2. Třetí osoby, jimž budou osobní údaje předávány

Zde uvádíme kategorie osob, kterým Vaše osobní údaje můžeme předávat, a kteří tak mohou získat k Vaším osobním údajům přístup:

Kategorie příjemcůÚčel předání osobních údajů
Právní poradciVyužití právního poradenství.
Účetní poradciVyužití účetních služeb.
Daňový poradciVyužití daňového poradenství.
Marketingoví poradciVyužití marketingového poradenství a služeb.
Poskytovatelé IT služebSpráva IT a správa uživatelských aplikací.
Správce webových stránekSpráva našich webových stránek.
Poskytovatelé on-line nástrojůVyužití těchto nástrojů pro zlepšení kvality našich služeb a Vaší zákaznické zkušenosti.
Poskytovatelé služeb k rozesílání sděleníZajištění rozesílání obchodních a jiných sdělení
DopravciDoprava objednaného zboží.
SubdodavateléPoskytnutí subdodávky pro Vámi objednanou službu.

Pokud nám k tomu dáte souhlas, tak pak některé informace můžeme předávat i vybraným třetím stranám, aby Vás informovaly službách a produktech, které my nebo vybrané třetí strany nabízejí a které by Vás mohly zajímat.

Můžeme také Vaše osobní údaje sdílet s dalšími třetími stranami s cílem, abychom zabránili trestnému činu a snížili rizika, pokud to vyžaduje zákon a kde to považujeme za vhodné, v reakci na soudní proces nebo abychom ochránili práva či majetek naší společnosti, našich partnerů nebo Vás.

4.3. Předávání mimo EU

Vaše osobní údaje nejsou předávány do zemí mimo Evropskou unii nebo do mezinárodních organizací, kromě situací, kdy jsou tam předávány za účelem lepšího zálohování a ochrany dat a situací v těchto zásadách výslovně uvedených.

5. Automatické individuální rozhodování a profilování

Naše společnost při zpracování Vašich osobních údajů neprovádí žádné automatické individuální rozhodování ani profilování, které by pro Vás mělo nějaké právní účinky, nebo by se Vás jinak významně dotýkalo. V případě, že by se toto změnilo, tak Vás budeme neprodleně informovat.

6. Doba zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme pouze po nezbytně nutnou dobu. Pokud již Vaše osobní údaje nejsou potřeba pro účely zpracování, tak je neprodleně vymažeme.

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme na základě souhlasu, tak je doba zpracování uvedena v tomto souhlasu.

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme v důsledku zákonných ustanovení, zpracováváme je po dobu, po níž to zákon vyžaduje. V případě, že zákon vyžaduje archivaci některých údajů, tak tyto Vaše osobní údaje v soudu se zákonem archivujeme po požadovanou dobu.

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme v důsledku uzavření smlouvy nebo poskytování služby, tak Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu plnění této smlouvy nebo poskytování služby a dále 10 let poté, co došlo k ukončení smlouvy nebo poskytnutí služby. Po tuto dobu však Vaše osobní údaje zpracováváme pouze za účelem bránění se případným soudním nárokům nebo vedení soudního řízení. Lhůta 10 let pak odpovídá maximální promlčecí lhůtě, po niž mohou být nároky úspěšně uplatněny u soudu. V případě, že by došlo k zahájení soudního či jiného řízení, k němuž jsou potřebné Vaše osobní údaje, tak tyto budeme zpracovávat i po celou dobu těchto řízení, včetně případných vykonávacích a dalších navazujících řízení.

7. Vaše práva

7.1. Právo na informace

Kdykoliv se na nás můžete obrátit, abychom Vám zaslali potvrzení, zda zpracováváme Vaše osobní údaje, a to prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů. Pokud Vaše osobní údaje zpracováváme, tak máte právo získat přístup k těmto informacím:

  1. Za jakých účelem Vaše osobní údaje zpracováváme a jaké jsou jejich kategorie.
  2. Kdo jsou příjemci a zpracovatelé Vašich osobních údajů.
  3. Po jakou dobu budou Vaše osobní údaje uloženy a pokud není možno tuto dobu určit, tak kritéria použití ke stanovení této doby.
  4. U kterých osobních údajů můžete požadovat jejich výmaz nebo omezení zpracování a vznést námitku proti tomuto zpracování.
  5. O právu podat stížnost u dozorového úřadu.
  6. O zdrojích osobních údajů, pokud nebyly získány od Vás.
  7. Jestli dochází k automatickému individuálnímu rozhodování nebo profilování.

Pokud nás o to požádáte tak Vám poskytneme kopie Vašich osobních údajů, které zpracováváme. Pokud budete požadovat další kopie, může být jejich poskytnutí zpoplatněno ve výši vynaložených nákladů. Pokud budete žádat v elektronické formě, budou Vám kopie poskytnuty v elektronické formě, pokud nepožádáte o jiný způsob. Máme však právo požadovat po Vás ověření Vaší identity, abychom měli ověřeno, že se tyto informace týkající se Vašich osobních údajů nedostanou k nepovolané osobě.

Tyto informace se Vám pokusíme dodat co nejdříve, podle rozsahu Vámi požadovaných informací. Nejpozději však do 30 dnů.

7.2. Právo na opravu

Pokud zjistíte, že některé Vaše osobní údaje máme uvedeny nepřesně, nesprávně nebo neúplně, tak máte právo, abychom tyto Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu, poté co nám to sdělíte, opravili nebo doplnili.

7.3. Právo být zapomenut – právo výmazu

Máte právo, bychom bez zbytečného prodlení vymazali Vaše osobní údaje, pokud:

  1. Vaše osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro něž byly shromážděny.
  2. Odvoláte svůj souhlas.
  3. Vznesete námitky proti zpracování.
  4. Vaše osobní údaje jsme zpracovávali protiprávně.
  5. Výmazem bude splněna právní povinnost dle zákona.
  6. Osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.

Vaše osobní údaje však nevymažeme ani z výše uvedených důvodů, pokud je zde dán jeden z důvodu dle čl. 17 odst. 3 GDPR.

Pokud to pak bude technicky možné a proveditelné a došlo ke zveřejnění Vašich osobních údajů nebo byly předány třetích osobní údajů, zajistíme i vymazání těchto osobních údajů.

7.4. Právo na omezení zpracování

Máte právo, abychom omezili zpracování Vašich osobních údajů, pokud:

  1. Nám sdělíte, že Vaše osobní údaje jsou nepřesné, a to po dobu, než přesnost osobních údajů prověříme.
  2. Vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, ale Vy nás místo o výmaz požádáte o omezení jejich použití.
  3. Již nebudeme Vaše osobní údaje potřebovat, ale Vy budete požadovat pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
  4. Vznesli jste námitku proti zpracování, a to po dobu, než bude prověřeno, jestli je oprávněná.

Po dobu omezení zpracování, mohou být Vaše osobní údaje pouze uloženy a jinak mohou být zpracovávány pouze na základě Vašeho souhlasu, z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků nebo z důvodu veřejného zájmu.

7.5. Právo vznést námitku

Máte právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, jestliže je zpracováváme pro účely přímého marketingu. Námitku je nutné zaslat nám písemně nebo email, který je uveden níže. V případě, že vznesete námitku proti zpracování za účelem přímého marketingu, Vaše osobní údaje v tomto rozsahu nadále nebudeme zpracovávat, pokud neprokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

7.6. Právo přenositelnosti údajů

Pokud nás o to požádáte, tak Vám předáme Vaše osobní údaje ve strukturovaném běžně použitelném formátu, abyste je mohli poskytnout jinému správci. Přičemž, pokud to bude technicky možné, můžete chtít, abychom Vaše osobní údaje přímo předali správci, kterého nám označíte.

7.7. Právo podat stížnost

Můžete kdykoliv podat stížnost týkající se zpracování Vašich osobních údajů nebo neplnění našich povinností plynoucích z GDPR k dozorovému úřadu. Dozorovým úřadem je v ČR Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.

8. Zavedená opatření

Naše společnost zavedla personální, organizační i technická opatření, abychom eliminovali různě závažná rizika pro Vaše práva a svobody a pro ochranu Vašich osobních údajů. Za tímto účelem jsme proškolili všechny naše zaměstnance, kteří přicházejí do styku s osobními údaji. Dále jsou všechny osobní údaje ve fyzické podobě zabezpečeny před neoprávněným přístupem. U osobních údajů uložených v elektronické podobě pak dodržujeme bezpečnostní standardy a taktéž jsou zabezpečeny před neoprávněným přístupem. Současně jsme zpracovali analýzu rizik za účelem předcházení rizik a provedli jsme příslušná opatření, abychom rizika co nejvíce snížili. 

9. Koordinátor ochrany osobních údajů

Naše společnost nemá povinnosti jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů ve smyslu GDPR a ani ho nejmenovala. Určila však koordinátora ochrany osobních údajů, který má v naší společnosti na starosti ochranu osobních údajů. Na koordinátora ochrany osobních údajů se můžete obracet v jakékoliv záležitosti týkající se Vašich osobních údajů a k využití Vašich práv.  Koordinátorem ochrany osobních údajů je Marie Rychlíková, e-mail: shivami@email.cz.

10. Kontaktní údaje

V případě jakýchkoliv žádostí, požadavků, připomínek nebo nejasností nás můžete kontaktovat na e-mailu shivami@email.cz nebo písemně na adrese sídla firmy.

11. Závěr

Tyto zásady byly přijaty dne 22. 10. 2019. Tyto zásady se mohou kdykoliv změnit. O případných změnách těchto zásad budeme informovat na našich webových stránkách.